October 6, 2012

Sambutan Hari Raya Imigresen Johor

 Assalamualaikum

Ya Rabbi. Berzaman betul nak update tapi tak update-update. Penyakit malas mula menular dalam badan seperti virus. Memang tak ada ubat ah penyakit ni. So entri yang nak update tapi lama tak dapat update adalah entri raya. Hehe. Dah nak Aidiladha baru nak update pasal Aidilfitri.

Tempat internship aku anjurkan sambutan Aidilfitri untuk warga Imigresen. Sambutan tu dibuat malam. Disebabkan aku ni tak pernah keluar sendiri malam-malam. So bertemanlah aku pegi majlis tu. Siapa?? Hehe. Adalah.

Driving memalam buat aku ngantuk. Tak suka.

 Sesampai jek. Gather dengan kawan-kawan lain kiteorang direct terus ke meja makan. Buffet style. Tapi duduk atas lantai. Bebudak ni makan sate dengan rendang tapi aku tak makan sebab takut susuk tercabut. 
-_-" MOTIPP SANGAT.

 Nilah peneman setia aku :)




 Makan tak habis dah bergambar tak ingat dunia.


 Ni geng aku dekat Corporate Division. Ain and Rahimah.


 Mady, Ika dengan Eima ditempatkan dekat Enforcement Division.

 Bersama Tuan Aidid, penyelaras kami yang sempoi habis.



Tepat pukul 10 malam kteorang bergerak balik but singgah rumah Mady dulu dekat Skudai. Akibat aku tak makan apa-apa dekat jamuan. Habis kuih muih raya Mady aku sental.



 Keadaan kuih raya rumah Mady sebelum diserang oleh aku. Penuh jek.


 Tapi kawan-kawan aku lagi advanced. Siap ke dapur lagi.


Masa untuk balik setelah dapat 10 miscall dari Ma'am besar suruh balik.


No comments: