July 7, 2011

Vaseline: Dry Lips Bestfriend




Assalamualaikum.

Kali I nak bagi sikit tip macam mana nak elak kulit kering or bibir kering. I got a quite sensitive skin so I tried to find the best for my skin. Jawapan dia senang jek. Vaseline! It have everything! Bibir boleh, kulit boleh, punggung baby pun boleh :) I got a problem with dry lips. Macam-macam jenama I try untuk lips yang kering. I have tried lip balm Mentholatum ah. Lip balm with colors ah.

Macam-macam tapi semuanya tak menjadi sampai one of my friend introduce me Vaseline. I tried Vaseline dia before I applied lipstick and you know what? Bibir I tak kering pun! Selalunya bila I pakai lipstick, bibir I akan kering teruk tapi dengan Vaseline tak langsung! Awesome kan?



See! I brought my Vaseline everywhere! My true lip's bestfriend. Selain Vaseline.

Vaseline keeps skin amazing :)


See? With Vaseline, no more dried lips :)


Visit Vaseline's web for more informations :)

No comments: